2. travnja, Svjetski dan svjesnosti o autizmu
Autor: Administrator , 6. 4. 2019.
Dana 2. travnja zajedničkim druženjem i okupljanjem ispred škole obilježen je Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Fotografije
Dana 2. travnja razredni odjeli u kojima su integrirani učenici s autizmom i Kombinirani razredni odjel zajedničkim druženjem i okupljanjem ispred škole obilježili su Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Plavi baloni u njihovim rukama simbolično su predstavili dječake koji su četiri puta više pogođeni ovim poremećajem od djevojčica.
S ciljem upoznavanja učenika s autističnim poremećajem kod djece te podizanja svjesnosti o njihovim potrebama defektologinja Jasna Vučak će tijekom mjeseca travnja na satovima razrednih odjela provoditi edukaciju i radionice s učenicima od 3. do 7. razreda.
2. travnja, Svjetski dan svjesnosti o autizmu
Autor: Administrator , 6. 4. 2019.
Dana 2. travnja zajedničkim druženjem i okupljanjem ispred škole obilježen je Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Fotografije
Dana 2. travnja razredni odjeli u kojima su integrirani učenici s autizmom i Kombinirani razredni odjel zajedničkim druženjem i okupljanjem ispred škole obilježili su Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Plavi baloni u njihovim rukama simbolično su predstavili dječake koji su četiri puta više pogođeni ovim poremećajem od djevojčica.
S ciljem upoznavanja učenika s autističnim poremećajem kod djece te podizanja svjesnosti o njihovim potrebama defektologinja Jasna Vučak će tijekom mjeseca travnja na satovima razrednih odjela provoditi edukaciju i radionice s učenicima od 3. do 7. razreda.
2. travnja, Svjetski dan svjesnosti o autizmu
Autor: Administrator , 6. 4. 2019.
Dana 2. travnja zajedničkim druženjem i okupljanjem ispred škole obilježen je Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Fotografije
Dana 2. travnja razredni odjeli u kojima su integrirani učenici s autizmom i Kombinirani razredni odjel zajedničkim druženjem i okupljanjem ispred škole obilježili su Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Plavi baloni u njihovim rukama simbolično su predstavili dječake koji su četiri puta više pogođeni ovim poremećajem od djevojčica.
S ciljem upoznavanja učenika s autističnim poremećajem kod djece te podizanja svjesnosti o njihovim potrebama defektologinja Jasna Vučak će tijekom mjeseca travnja na satovima razrednih odjela provoditi edukaciju i radionice s učenicima od 3. do 7. razreda.
Dopunski rad počinje 27. 6. 2022. godine
i traje do 1. 7. 2022. godine
MATEMATIKA
8:30 – 10:05
BIOLOGIJA
9:20 – 10:55